"שיווק נבואי"
מגפת הקורונה שינתה בן רגע את כל מה שהכרנו: פרדיגמות השתנו, הנחות העבודה שפעלנו על פיהן הפכו להיות לא רלוונטיות
והתחלנו להטיל ספק בכל המודלים שהכרנו עד כה. המציאות המשובשת וההתנהלות של מותגים וארגונים בתנאים
של אי וודאות הפכו מדוחות עתידיים לחיי היומיומיים שלנו. כולנו: צרכנים, מנהלים ואנשי שיווק,
שינינו את ההרגלים שלנו וחישבנו מסלול מחדש. האם ארגונים יכולים להמשיך להישען על תחזיות לעתיד?
האם בכלל נכון לתכנן קדימה או להשיג תוצאות כאן ועכשיו? האם אפשר להיות אלה שיוצרים את השיבוש
או שיוצרים את השינוי ומשנים את העתיד של כולנו? איפה נמצאים הצרכנים בתוך המערך הזה ומה באמת משפיע עליהם?
רנדי צוקרברג
רנדי צוקרברג היא יזמית, משקיעה, אשת עסקים אמריקאית, מחברת רבי מכר, ואשת תקשורת בעלת מועמדות לפרס האמי. היא המייסדת והמנכ"לית של "צוקרברג מדיה" שמלווה יזמים באמצעות השקעות, ליווי שיווקי ומנטורינג. בעבר החזיקה בתפקיד מנהלת השיווק של פייסבוק שם היא ידועה בעיקר בזכות יצירת פייסבוק LIVE - פיתוח שכיום משמש יותר ממיליארד אנשים ברחבי העולם.
בטרם עבדה בפייסבוק, צוקרברג הייתה פאנליסטית בתוכנית חדשות כלכליות בערוץ פוקס ניוז, היא בוגרת אוניברסיטת הרווארד, ובעלת תוכנית רדיו עסקית שבועית, Randi Zuckerberg Means Business המשודרת ב-SiriusXM . רנדי היא מחברתם של ארבעה ספרים: שני רבי מכר בנושא עסקים, Dot Complicated ו-Pick Three ושני ספרי ילדים .Dot ו-Missy President.
הכנס יועבר בשידור חי מהמרכז הבינתחומי הרצליה